Diocèse de Sainte-Anne Bienvenue!

Aller au contenu principal. Aller au contenu secondaire. Bureau de lévêque. Conseil pour les affaires économiques. Conseil diocésain de Pastorale. Table des représentantes des Unités pastorales. Pastorale des personnes aînées. Formation à la vie chrétienne. Éveil spirituel religieux. Croissance des adultes dans la foi. Équipe de Prière et célébration . Important Ordination de Mgr Pierre Goudreault. La diffusion devrait commencer vers 13h30 et la cérémonie devrait durer un peu plus de 2 heures.

OVERVIEW

This website diocese-ste-anne.net presently has a traffic classification of zero (the lower the more users). We have sifted zero pages inside the web site diocese-ste-anne.net and found one hundred and twenty-eight websites interfacing with diocese-ste-anne.net. We were able to unearth one contacts and directions for diocese-ste-anne.net to help you contact them. This website diocese-ste-anne.net has been online for nine hundred and eighteen weeks, six days, twenty-two hours, and ten minutes.
Nov 2006

DIOCESE-STE-ANNE.NET RANKINGS

This website diocese-ste-anne.net is seeing fluctuating quantities of traffic through the year.
Traffic for diocese-ste-anne.net

Traffic ranking (by month) for diocese-ste-anne.net

Traffic ranking by day of the week for diocese-ste-anne.net

DIOCESE-STE-ANNE.NET HISTORY

This website diocese-ste-anne.net was first submitted to the registrar on November 26, 2006. This website will expire on the date of November 26, 2014. It is now nine hundred and eighteen weeks, six days, twenty-two hours, and ten minutes young.
EXPIRED

COMPANY PERIOD OF EXISTANCE

Canadian Catholic Youth Ministry Network - About Us

Join us in beautiful Vancouver, BC for the biennial CCYMN National Youth Ministry Conference for people involved in Youth Ministry leadership.

Centre PRI - Présence Religieuse Intercommunautaire

Ces personnes ont dit oui. Les 10 ans du programme Éthique et Culture Religieuse. La Miséricorde au coeur de la vie consacrée. Des jeunes en quête de sens. Cultures et spiritualités des jeunes.

Cursillos francophones - Cursillo Movement - Cursillos de Cristiandad

Prochains 3-jours dans le monde. Index de la revue PEM. Sur les pas de Saint Paul.

Diocèse de Rimouski

Province de Québec, Canada. Sur notre site en ce. Nominations au 15 mars 2018. Dépliant, programmation 2018, informations. JMJ diocésaine le 24 mars - Informations. Les chemins de la mémoire. Coordination à la pastorale d ensemble.

Jean-Yves Fortin, diacre - Blogue

Jean-Yves Fortin, diacre - Blogue. Jeudi saint 29 mars 2018. Voici la Parole de Dieu de ce jour. Evangile selon Luc chapitre 4, 16-21.

Unité Pastorale LIslet-Sud

Saint-Marcel, Sainte-Félicité, Saint-Adalbert, Saint-Pamphile, Saint-Omer et Saint-Clément de Tourville. Formation à la vie chétienne. Diocèse Sainte-Anne-de-la-Pocatière, Québec, Canada. Les paroisses de Saint-Pamphile, de Saint-Adalbert et de Saint-Omer font partie du secteur sud.

WHAT DOES DIOCESE-STE-ANNE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of diocese-ste-anne.net Mobile Screenshot of diocese-ste-anne.net Tablet Screenshot of diocese-ste-anne.net

Eveche Ste-Anne de La Pocatiere

Gaetan Godbout

4e avenue Painchaud

La Pocatiere, Quebec, G0R 1Z0

Canada

DIOCESE-STE-ANNE.NET HOST

I found that a lone root page on diocese-ste-anne.net took two thousand three hundred and eighty-three milliseconds to load. I could not discover a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
149.56.9.135

ns1.softlayer.com
ns2.softlayer.com

I diagnosed that diocese-ste-anne.net is operating the Apache os.

Diocèse de Sainte-Anne Bienvenue!

DESCRIPTION

CONTENT

This website had the following in the web site, "Conseil pour les affaires économiques." Our analyzers viewed that the web site stated " Table des représentantes des Unités pastorales." The Website also said " Formation à la vie chrétienne. Croissance des adultes dans la foi. Équipe de Prière et célébration . Important Ordination de Mgr Pierre Goudreault. La diffusion devrait commencer vers 13h30 et la cérémonie devrait durer un peu plus de 2 heures."

VIEW SUBSEQUENT BUSINESSES

Тираспольско-Дубоссарская епархия

Епархиальные отделы, комиссии и советы. Архиепископ Савва совершил чин Пассии с чтением акафиста Страстям Христовым. Вечером, 25 марта, Архиепископ Тираспольский и Дубоссарский Савва совершил чин Пассии с чтением акафиста Страстям Христовым в кафедральном соборе Рождества Христова г. Его Высокопреосвященству сослужило столичное духовенство. За богослужением было прочитано четвертое страстное Евангелие от святого апостола и евангелиста Иоанна.

Diocèse de Tournai - Accueil

Si vous cherchez une activité. Si vous êtes accompagnateur en catéchèse. Si vous êtes accompagnateur au catéchuménat. Éveille-toi, orgue, instrument sacré. Soignies accueille la messe chrismale 2018. La vie du Diocèse . Farciennes accueille la messe TV.

Diocese of Phoenix Tribunal

What is Canon Law? What is the Tribunal? Locating the Respondent or Witness. How to fill out a Questionnaire.

Diocèse de Trois-Rivières - Accueil

Vivre le sacrement des malades. FAIRE UN DON EN LIGNE. Lettre pastorale de Mgr Luc Bouchard. Suivre le pré-synode par Internet. Journée internationale des femmes 2018. COMMUNIQUÉ DE PRESSE - 8 MARS 2018.